Maatwerkoplossingen voor Moderne Telefooncentrales en Multi Media Contact Centers

Moderne telefooncentrales, vooral het Multi Media Contact Center, zijn in de kern softwarematige systemen. Deze software stelt ons in staat om op maat gemaakte ingangen te creëren die het contactcenter optimaal laten functioneren voor elk bedrijf.

Mijn ervaring omvat het ontwerpen van oplossingen voor een verscheidenheid aan organisaties in diverse sectoren, zowel binnen het bedrijfsleven als bij (lokale) overheden. Mijn werkzaamheden variëren van het volledig configureren van nieuwe installaties tot het toevoegen van nieuwe ingangen aan bestaande configuraties.

Hier zijn enkele van de opdrachtgevers waarmee ik in het verleden heb samengewerkt:

  • Gemeente Utrecht
  • Provincie Gelderland
  • Reisorganisatie TUI Enschede en Rijswijk
  • Reisorganisatie ScanBrit Amsterdam
  • RDW Veendam
  • Raad van State Den Haag
  • Espria Bijlen
  • Gemeente Den Helder
  • Amsterdams Uit Bureau
  • Postbus 51 Den Haag
  • Volker Wessels Utrecht
  • Cito Benelux Zevenaar
  • ASN Bank Den Haag
  • CSC Arnhem
  • Generali Verzekeringsgroep Diemen
  • Brocacef Maarssen
  • Heymans bouwbedrijf Rosmalen
  • Unit 4 Zoetermeer
  • Brezan
  • Alfa College Groningen
  • Hanze Hogeschool Groningen
  • Janssen Biologics Leiden
  • SVB Amstelveen
  • Volksbank Utrecht
  • KvK Woerden
  • Connexxion Ijselmuiden
  • Crawford Alkmaar
  • Gemeente Apeldoorn
  • Philips Medical Best
  • PON Financieel Services Amerfoort
  • Rexel Gouda
  • Rijks Universiteit Groningen
  • SWIFT Zoeterwoude
  • TNT Benelux Utrecht
  • Vereniging Eigen Huis Amersfoort
  • Vink Didam
  • Vitae Utrecht
  • Yves Rocher Soest
  • Viking Direct Venlo
  • DXC Den Haag

Dit geeft een beeld van de veelzijdigheid van mijn expertise en mijn vermogen om aan te passen aan de specifieke behoeften van verschillende organisaties.